21 Ağustos 2007 Salı

Desperate Housewives

Wisteria Lane’in sıradışı ev kadınlarının akıl almaz maceraları ve sırları üçüncü sezonda da izleyicileri ekran başına bağlayacak. Herkesin birkaç kirli çamaşırı olsa da onlarınki “birkaç”tan biraz daha fazla...

Başrollerini Eva Longoria (Gabrielle Solis), Teri Hatcher (Susan Mayer), Marcia Cross (Bree van de Kamp) ve Felicity Huffman’ın (Lynette Scavo) paylaştığı dizi, Altın Küre ve Emmy’de layık görüldüğü adaylıkları ve oyuncuları hakkında çıkan dedikodularıyla adından çok söz ettirdi.


Herkesi şaşırtarak, beklenmedik bir anda intiharı seçen Mary Alice Young, “oralardan bir yerden” dört yakın arkadaşının yaşadıklarını anlatıyor. Dört ev kadınının rutin yaşamları ne kadar sıkıcı ve tekdüze görünse de işin gerçeği hiç de öyle değil. ABD’de rating rekorları kıran “Desperate Housewives”ın yeni sezonunda Wisteria Lane sakinlerini bekleyenler geçen sezonları hiç de aratmayacak gibi görünüyor. Lynette, Tom'un gayri meşru çocuğu ve onun annesiyle başa çıkmaya çalışırken, Susan ise komadaki Mike'ın uyanıp ona dönmesini beklemektedir. Bree yeni tanıştığı Orson ile kötü günleri geride bırakmaya çalışacak, ama Orson'un geçmişi peşlerini bırakmayacak gibi görünüyor.


(bkz. desperate housewives@itüsözlük)

(bkz. desperate housewives@ekşisözlük)

3 yorum:

duru dedi ki...

ben izmirden yazıyorum. Ev hanımıyım. Bu dizinin hayranıyım. Aynı bölümleri defalarca yayınlıyorsunuz. Kaçırmak imkansız gibi birşey.Aslında şikayetçi değilim. Eşimde diğer dizileri beğeniyor. Kahramanlar, Gizli dosyalar ve birkaç diziyi izliyor. Bütün hepsinin yeni sezon bölümlerini izlemek için sabırsızlanıyoruz.Şimdiden teşekkürler

jessica.alba.14 dedi ki...

slm beni bu filme arkadaşım alıştırdı çok güzel bir dizi ben film i sadece c.tesi ve pazar izleyebiliyorum e2 de oda pazar günleri farklı bölümünü yayınlarsanız çok sevinirim bu arada desparete housewifes hangi günler hangi kanal da saat kaçta bunları bilek istiorum şdiden teşekkürler bana eftelya_delfina@hotmail.com

sınem dedi ki...

ben adanadan sınem .. . umutsuz ev kadınlarının hastayım... keske her gun olsa...